Kolejny odcinek z naszej mini-serii studium przypadku – tym razem bierzemy na tapet jedną z ulubionych przez Polski sieci, Rossmann. Adam Komorowski i Jakub Wysocki opowiedzą, jak z podupadającej drogerii Dirk Rossmann, wyrzutek z wojska, stworzył jedną z największych sieci handlowych w branży urody na świecie. W odcinku o historii założyciela oraz rozwoju sieci, wykorzystanych szansach, starciu z rzeczywistością roku 2020 i strategią biznesową, która do dzisiaj przynosi sieci Rossmann olbrzymie zyski.

Listen to „Ulubieniec polskich kobiet… Rossman” on Spreaker.

W odcinku:
/01:30/ Historia Dirka Rossmanna i początki sieci
/19:40/ Upadek komuny i ekspansja na wschód
/24:20/ Rossmann w Polsce
/51:15/ Wyzwania roku 2020
/60:00/ Strategia biznesowa i konkurencja

Źródła do pogłębienia tematu:
1/ Książka „”…i wtedy wspiąłem się na drzewo. Opowieść o karierze, odwadze i życiu” pióra Dirka Rossmanna
2/ Wywiad z prezesem Rossmann Poland, Markiem Maruszakiem: https://bit.ly/3mivW0Q


Zapraszamy do zapoznania się z naszą platformą inwestycyjną online na https://nfund.pl/

Autorzy: Adam Komorowski, Jakub Wysocki
Produkcja: Jakub Wysocki
Muzyka: Splash and Memory by Podsummit


[Zastrzegamy sobie prawo do błędów oraz braku kompletności przedstawianych informacji. Podcast nie stanowi oferty publicznej ani jej elementu, propozycji nabycia ani zaproszenia do wstąpienia w stosunek prawny, porady prawnej, podatkowej ani inwestycyjnej. Nie ponosimy odpowiedzialności za wykorzystanie zawartej w nim treści i nie zobowiązujemy się do jej aktualizacji.]